Om alle tijd en aandacht op de werkvloer te houden zijn er backoffice oplossingen die wij van Payoffice voor uw onderneming op maat kunnen maken en aanbieden.
Organisaties moeten gefocust blijven op de doelen, groei en kernsterkten van het bedrijf. CGS biedt kosteneffectieve backoffice uitbestedingsservice om uw bedrijfscapaciteit vrij te maken, zodat u zich kunt concentreren op het grote geheel. Onze teams consolideren uw inspanningen door consistente hoogwaardige contactcenterdiensten te leveren vanuit onze vooraanstaande centra in de VS, Canada, Roemenië, Chili, India, Israël en Zuid-Afrika, evenals met externe medewerkers.
We werven, trainen en behouden toptalent waarmee u eenvoudig kunt op- of afschalen om aan de seizoens- of marktvraag te voldoen. Door uw backofficeprocessen uit te besteden aan CGS, kunt u de kosten verlagen en de productiviteit, nauwkeurigheid en voorspelbaarheid van uw processen verhogen.
De oplossing voor de groeiende wervingsbedrijven van vandaag
De Britse wervingssector is een dynamische, snelgroeiende omgeving. Maar het is ook een uitdagende industrie die veel hard werk en toewijding vereist. Bij Payoffice begrijpen we echter dat gedrevenheid en ondernemerschap alleen niet voldoende zijn om van uw bedrijf een blijvend succes te maken.
Er zijn veel uitdagingen, waaronder cashflow, veranderende wetgeving, nalevingsvereisten en tekorten aan vaardigheden. Evenals een uitgebreide en dure administratieve last, waaronder salarisadministratie, kredietcontrole, HMRC-compliance en financiële rapportage die u kan vertragen.
Om u een voorsprong op de concurrentie te geven, is onze uitgebreide backoffice-oplossing een samenwerkingsservice die is ontwikkeld om naadloos in uw bedrijf te integreren, zodat u de controle terug kunt nemen en u kunt concentreren op groei en succes. Ons doel is om ervoor te zorgen dat uw bedrijf het meest effectief en efficiënt is, met toonaangevende technologie en ervaring om u te helpen uw doelen te bereiken.